poniedziałek, 5 maja 2014

Opowieść


Moja internetowo - gadająca książeczka dotyczy książki Opowieści Z Narnii, C. S. Lewisa, a konkretnie rozdziału Największe Czary Z Przed Początków Czasu.
Bardzo trudne było dla mnie nagrywanie dźwięku, ponieważ nie można było się pomylić i trzeba było mówić głośno i wyraźnie. Z łatwością jednak łączyłem obrazki ze sobą i tak oto powstała MOJA KSIĄŻECZKA.




Oto moja opowieść z dźwiękiem:















Tutaj można obejrzeć fragment filmu Lew, Czarownica i Stara Szafa, przedstawiający sytuację narysowaną przeze mnie w książeczce:



A tu można trochę poczytać:

Rozdział 15 Największe czary sprzed początków czasu – Czarownica zbiera swą armię i rusza do lasu na oddziały Aslana. Zuzanna i Łucja ruszają do ciała Aslana i płaczą nad nim. Chcą zdjąć sznury, ale są one za mocne. Na szczęście zjawiają się myszy, które przegryzają więzy. Dziewczynki spędzają nad ciałem Wielkiego Lwa całą noc. Rano jednak Kamienny Stół pęka, ciało znika, a po chwili przed siostrami staje… Aslan, żywy i zdrowy. Tłumaczy on dziewczynkom, że istnieje jeszcze inne prawo, starsze niż sama Czarownica. Prawo to mówi, iż jeśli osoba, która nie popełniła zdrady dobrowolnie odda życie by ocalić zdrajcę, wówczas Kamienny Stół pęknie i sama śmierć będzie musiała cofnąć swe wyroki, a także nie będzie już nigdy ofiar na Kamiennym Stole. Potem Aslan bierze Łucję i Zuzannę na swój grzbiet i zawozi je do zamku Białej Czarownicy.
 

Skopiowane z Wikipedia.org





1 komentarz:

  1. Uzupełnij jeszcze informacje na temat pracy: co było łatwe, co trudne, jak poradziłeś sobie z trudnościami :)

    OdpowiedzUsuń