piątek, 15 listopada 2013

Dzień fantastycznych postaci

Pewnego dnia mieliśmy na polskim lekcję z fantastycznymi postaciami. Polegało to na tym, że każda osoba przebierała się za  wybraną fantastyczną postać i opowiadała o sobie. Ja byłem przebrany za Jina z lampy. Każdy z nas również musiał odpowiedzieć na pytanie. Ja zadawałem pytanie Pawłowi, który był Drakulą. - Drogi Drakulo, co twoja postać lubi najbardziej? zapytałem. - To, że mogę straszyć ludnosć cywilną  - odpowiedział Paweł. Ja miałem pytanie, które brzmiało " Gdybyś był Jinem z lampy naprawdę, co byś najbardziej lubił? " A ja odpowiedziałem: " Spotykał bym wielu przyjaciół, którzy co jakiś czas uwalniali by mnie z lampy i to by mnie bardzo cieszyło ". Dalej na lekcji zabawialiśmy się świetnie. Mam nadzieję, ze jeszcze kiedyś pani Asia zorganizuje nam tak przyjemny czas.

4 komentarze:

  1. W Twojej pracy brakuje elementów: jak przebiegały przygotowania do wystąpienia, kto przebrał się najlepiej, dlaczego tak uważasz, dlaczego wybrałeś tę postać (uzupełnij, wtedy edytuję twoją ocenę). Otrzymujesz punkt dodatkowy za szczegółowy opis zadawania pytań. Pisownia "Jin" jest błędna - powinno być "Dżinn".
    Zadania do wykonania do 29.11.:
    - Załóż nowy post pod tytułem "Moja ulubiona baśń",
    - Przedstaw Twoją ulubioną baśń przynajmniej w 30 zdaniach (omów treść, kto napisał baśń, dlaczego jest Twoją ulubioną baśnią, możesz również podać ciekawostki, np. czy została zekranizowana, czy jest popularna, dlaczego jest chętnie czytana...);
    - Skomentuj post na temat lekcji z fantastycznymi postaciami na blogach Oskara, Zosi i Pawła. W komentarzu możesz zadać pytanie do autora, ale nie zaczynaj pytania od słowa "czy". W komentarzach nie oceniaj swoich kolegów, a pytaj o dodatkowe informacje.
    Zanim wybierzesz swój utwór do analizy, sprawdź, czy jest on baśnią. Definicja: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ba%C5%9B%C5%84
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szymonie, lubisz swoją postać ? Chciałbyś być nią jeszcze raz na następnych lekcjach polskiego ? Wolałbyś być inną postacią ?Jesteś zadowolony z siebie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szymonie! Opowiedziałeś nam bardzo dokładnie historię Twojej postaci,wczułeś się w rolę i ciekawie wyglądałeś w masce .
    Interesuje mnie jednak jak przebiegały twoje przygotowania do prezentacji ?

    OdpowiedzUsuń